Botoks

Botoks, Clostridium Botulinum bakterisinden laboratuvar koşullarında elde edilen ezotoksinin kullanıldığı medikal bir prosedürdür. Botoks sinir uçlarında iletimi sağlayan maddelerin

Mezoterapi

Son dönemlerin en popüler ve en geniş kapsamlı prosedürlerinden biri olan mezoterapide; mineraller, vitaminler, enzimler, aminoasitler bazen tek başlarına

Medikal Estetik

Günümüzde hem erkekler hem kadınlar aynaya baktıklarında kendilerini iyi ve mutlu hissetmek istiyorlar. Medikal estetik alanındaki ilerlemeler estetik kaygıları

Leke ve Akne Tedavileri

Akne diğer bir deyişle sivilce ergenlik dönemi başta olmak üzere hemen her insanın karşılaştığı cilt hastalıklarından biridir. Aknenin oluşum

Kırışıklık Tedavileri

İlerleyen zamana ve yaş almaya bağlı olarak deri gerginliğini kaybetmeye ve yaşlılık belirtileri görülmeye başlar. Yıllar boyunca istem dışı

Dolgu Uygulamaları

Yaş almayla birlikte cilt altı yağ tabakasında, cildin elastin, hyaluronik asit ve kolajen lifler gibi çeşitli yapısal elemanlarında azalmalar

Çatlak Tedavileri

Deride oluşan çatlaklar kadınlarda estetik kaygılara neden olan sorunların başında gelir. Deri çatlakları dermis olarak bilinen deri tabakasının fazla

Detaylı Bilgi
Cilt Gençleştirme (Anti Aging)

Cilt yaş almanın yanı sıra hava kirliliği, güneş ışınları, stres, sigara ve yanlış beslenme gibi etkenlerden dolayı erken yıpranabilir.

Cilt Bakımı

Sağlıklı ve güzel görünen bir cilde sahip olmak cildin doğal işlevini yerine getirmesi açısından da kişinin kendini iyi hissetmesi

Selülit Tedavileri

Selülit en basit şekliyle ciltte oluşan portakal kabuğuna benzer görüntü olarak tanımlanabilir. Herhangi bir nedene bağlı olarak dokulardaki lenf